افتتاح اولین مجتمع توانمندسازی کودکان بهبودیافته از اعتیاد

92
در مرکز کودک و نوجوان شکوفه‌های بهشتی – پایلوت بهزیستی

اولین مرکز توانمندسازی کودکان آسیب دیده از اعتیاد با نام مرکز کودک و نوجوان شکوفه های بهشتی با حمایت اداره کل بهزیستی استان تهران و تیم چترا در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۳۹۶ بازگشایی گردید. در این مراسم مدیر کل بهزیستی کشور،‌مدیر کل بهزیستی استان تهران، و معاونین و کارشناسان بهزیستی حضور به هم رساندند.

چترا معتقد است که فعالیت در خصوص توانمند سازی کودکان و نوجوانان آسیب دیده از اعتیاد به شیوه ای نوین، چشم انداز جدیدی در فرایند کاهش آسیب اعتیاد به روی ما خواهد گشود که میتواند ما را در دستیابی به اهداف جهانی کاهش آسیب یاری رساند. ما معتقدیم که کودکان آینده سازان وطن هستند و هر آنچه ما بتوانیم در توانمند سازی آنان قدم برداریم،‌ در آینده نتیجه مثبت آن را به وضوح خواهیم دید.

در طی مراسمی سرکار خانم دکتر ابتکار ضمن بازدید از مرکز ، با مددجویان لحظاتی وقت گذرانده و جویای حالشان گردیدند.

در این مراسم معاونت محترم اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ، جناب اقای دکتر فرید و سرکار خانم ناهید خداکرمی از شورای شهر و عزیزان دیگری حضور داشتند.

جناب اقای دکتر قاسمی، مدیرعامل و خانم فاطمه بهرام آبادیان، رییس هیئت مدیره چترا نیز در این مراسم حضور داشته و توضیحاتی را ارائه نمودند.
خانم بهرام آبادیان در خصوص لزوم رسیدگی و تامین فضاهای آموزشی و توانمندسازی برای کودکان و نوجوانان آسیب دیده اجتماعی به عنوان بخش مهم و تاثیر گذار در ساخت جامعه و آینده کشور، خواستار حمایت همه جانبه بخش دولتی و غیردولتی شدند.

برنامه اطلاع رساني چترا با عنوان "سلامت روان نوجوانان و جوانان و جهان در حال تغيير"
ادامه مطلب

دیدگاه کاربران

ارسال
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظرتان را ثبت می‌کنید

مقالات مرتبط

طراحی و توسعه توسط کاسبی

درحال آپلود

0%